Παραγγελίες

Πώς θα παραγγείλω

Πως θα παραγγείλω

Πως θα παραγγείλω από το webshop

Βρείτε ένα προϊόν που σας αρέσει και θέλετε να το παραγγείλετε. κάνοντας κλικ στο “προσθήκη στο καλάθι αγορών”, μπορείτε να το προσθέσετε στο καλάθι αγορών σας. Όταν κοιτάζετε το καλάθι αγορών σας, μπορείτε να πάρετε μια επισκόπηση όλων των στοιχείων που πρόκειται να παραγγείλετε, το ποσό ανά είδος και τις τιμές τους. Όταν τελειώσετε τα ψώνια σας και είστε έτοιμοι να ελέγξετε έξω, υπάρχουν 5 βήματα πριν από την ολοκλήρωση της αγοράς σας.

Βήμα 1 -> Εγγραφή

Δεν είστε πελάτης (ακόμη) Θα θέλαμε πραγματικά προτείνουμε την εγγραφή σας. Έχοντας ένα λογαριασμό στον ιστότοπο της dermae.gr σας προσφέρουμε ορισμένα ενδιαφέροντα πλεονεκτήματα, την ικανότητα να εντοπίζουν και να παρακολουθούν την κατάσταση της παραγγελίας σας, μια επισκόπηση της ιστορίας της παραγγελίας σας και την άμεση πρόσβαση στις υπηρεσίες μας.

Βήμα 2 -> Διεύθυνση Χρέωσης

Μέσα σε αυτό το βήμα, μπορείτε να συμπληρώσετε τη διεύθυνση χρέωσής σας.

Βήμα 3 -> Παράδοση

Μπορείτε να επιλέξετε τώρα τη διεύθυνση που θέλετε η παραγγελία σας να παραδοθεί. Αυτή η διεύθυνση μπορεί να διαφορετική από τη διεύθυνση χρέωσης.

Βήμα  4 -> Τρόπος Πληρωμής

Τέλος, μπορείτε να συμπληρώσετε την προτιμώμενη μέθοδο πληρωμής σας.

Βήμα 5-> Γενικά

Εδώ θα είναι επεξεργάσιμα για να δείτε μια περίληψη της παραγγελίας που πρόκειται να τοποθετήσετε μαζί μας. Οι ακόλουθες πληροφορίες θα εμφανιστούν:

  • Προϊόν (τα)
  • Τρόπος Παράδοσης
  • Διεύθυνση χρέωσης
  • Διεύθυνση παράδοσης
  • Τρόπος πληρωμής

Αυτή η περίληψη προσφέρει μια τελική επιλογή για να εφαρμόσετε τις αλλαγές στην παραγγελία σας. Όταν συμφωνείτε με τους Όρους και Προϋποθέσεις μας και κάνοντας κλικ στο “OK”, η σύναψη της σύμβασης αγοράς.

Επιβεβαίωση Παραγγελίας

Μετά την οριστικοποίηση αγορά σας στην ιστοσελίδα μας, θα μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα της πύλης πληρωμής που θα κάνει την επεξεργασίας της πληρωμής σας όπου μπορείτε να κάνετε μια πληρωμή. Μετά την παραγγελία, θα λάβετε μια επιβεβαίωση της παραγγελίας αμέσως μέσω e-mail. Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που καθορίζεται στον λογαριασμό σας και να περιέχει όλα τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα είναι μια επιπλέον επικύρωση για την ολοκλήρωση της αγοράς.

Καλάθη Αγορών

2016-01-05 07_53_21-Skin Lighten - Derma e Natural Skincare SolutionsΓια να τοποθετήσεις ένα προϊόν στο καλάθι αγορών σου, επίλεξε ποσότητα και, έπειτα, κάνε κλικ στο κουμπί ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ στη σελίδα λεπτομερειών του προϊόντος

Επιλέγοντας το εικονίδιο του καλαθιού των αγορών μπορείς να δεις ανά πασά στιγμή το καλάθι σου.

Όταν προσθέσεις εάν προϊόν στο καλάθι σου αυτό δεσμεύεται για ένα σύντομο διάστημα έτσι ώστε να ολοκληρώσεις την παραγγελία σου.

Όταν είσαι έτοιμος να ολοκληρώσεις την παραγγελία σου, φρόντισε να ελέγξεις όλα τα προϊόντα που έχεις προσθέσει στο καλάθι αγορών σου. 2016-01-05 08_14_14-Treatments Archives - Derma e Natural Skincare Solutions

Αν αποφασίσεις ότι δεν θέλεις κάποιο συγκεκριμένο προϊόν, κάνε κλικ στην επιλογή ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ. Όταν στο καλάθι σου υπάρχουν όλα τα προϊόντα που θέλεις να αγοράσεις, κάνε κλικ στο κουμπί CHECKOUT για να ολοκληρώσεις την παραγγελία σου. Για την ηλεκτρονική υποβολή μιας παραγγελίας, χρειάζεται μια διεύθυνση email.

 

Κωδικοί Προώθησης

O κωδικός προώθησης πρέπει να γίνει εισαγωγή στο πεδίο εισαγωγής   που αναφέρει «Εισάγετε τον κωδικό κουπονιού» και κάντε κλικ στην εφαρμογή. Θα δείτε την έκπτωση σας να αφαιρείται από το υποσύνολο της παραγγελία σας.

Οι κωδικοί προώθησης δεν μπορούν να εφαρμοστούν σε παραγγελίες που έχουν υποβληθεί προηγουμένως.

Δεν μεταβιβάζονται και δεν εξαργυρώνονται με μετρητά ή πίστωση ή για προηγούμενες αγορές. Κατά την διάρκεια της προωθητικής ενέργειας υπάρχει σχετική ενημέρωση ποια προϊόντα εξαιρούνται από την χρήση κωδικών προώθησης, ποια είναι η ελάχιστη αξία της παραγγελίας, για ποια επιλεγμένα προϊόντα ισχύει, η ελάχιστη ποσότητα αυτών, ημερομηνία λήξης της προώθησης, κλτπ

Διαθεσιμότητα

Τα διαθέσιμα προς πώληση προϊόντα, τα χαρακτηριστικά τους, οι τιμές και το διαθέσιμο απόθεμα τους, βρίσκονται στην παραπάνω ηλεκτρονική διεύθυνση και είναι προσβάσιμα σε όλους. Οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες για το εκάστοτε προϊόν κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του προϊόντος.
Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι αυτό που θέλεις υπάρχει σαν απόθεμα, καθώς ανανεώνεται συνεχώς το ύψος των αποθεμάτων. Ωστόσο, προκειμένου να περιοριστούν τυχόν λάθη, θα σας συνιστούσαμε πριν την οποιαδήποτε ολοκλήρωση αγοράς σας, να επικοινωνείτε μαζί μας σε περιπτώσεις που οι τιμές ή οποιοδήποτε άλλο προϊοντικo χαρακτηριστικό είναι πέραν των συνηθισμένων και λογικών. Στις τιμές που αναγράφονται στους σχετικούς καταλόγους κάτω από κάθε προϊόν συμπεριλαμβάνεται o ισχύον ΦΠΑ Το ηλεκτρονικό κατάστημα dermae.eu,dermae.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να αναπροσαρμόζει τις τιμές χωρίς να υποχρεούται να ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό.

Φόρος Πωλησεων

Στις τιμές που αναγράφονται στους σχετικούς καταλόγους κάτω από κάθε προϊόν συμπεριλαμβάνεται ο ισχύον ΦΠΑ. Στην συνολική που υπολογίζεται με την επιβεβαίωση της παραγγελιάς περιλαμβάνει ΦΠΑ, έξοδα αποστολής, ΦΠΑ εξόδων αποστολής.

Επιλογές Πληρωμής

Μπορείς να πληρώσεις για την παραγγελία σου στην dermae.gr με οποιονδήποτε από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

Αν έχεις ερωτήσεις σχετικά με την πληρωμή για την παραγγελία σου, επικοινώνησε με την Εξυπηρέτηση πελατών (info@dermae.eu)

PAYMENT GATE

Ingenico-Payment-Services

Ingenico-Payment-Services

Η dermae.gr & Ingenico  εχει την δυνατότητα να κάνει τις πληρωμές μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος με ασφαλή και ανώνυμο τρόπο. Με την παραγγελίας σας θα μεταφερθείτε αυτόματα στο δικτυακό τόπο της  Ogone/Ingenico.

Ο δικτυακός τόπος www.dermae.gr σας προσφέρει τις ακόλουθες επιλογές για να πληρώσετε τις παραγγελίες σας.

  • PayPal
  • Χρεωστική κάρτα (Visa,MasterCard)
  • Τραπεζική μεταφορά

PAYPAL

Αυτό θα γίνει με την επιλογή στο κουμπί Checkout Paypal στο καλάθι των αγορών. Θα γίνει σύνδεση με τον δικτυακό τόπο της πύλης πληρωμής Ogone/Ingenico. Αφού θα ολοκληρωθεί η συναλλαγή θα επιστρέψεις αυτόματα στον δικτυακό τόπο της dermae.gr για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.

ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ & ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ

Πληρώστε με την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτας κατά τη διαδικασία παραγγελίας (αριθμός πιστωτικής κάρτας και τον κωδικό επαλήθευσης) και ο λογαριασμός σας θα χρεωθεί με το ποσό του τιμολογίου τη στιγμή που έχουμε αποδεχθεί την παραγγελία σας.

MASTERCARD

Πληρώστε με τη MasterCard της πιστωτικής σας κάρτας στο διαδίκτυο είναι τόσο ασφαλής, απλή και εύκολη στο κατάστημα. Κατά τη διάρκεια του checkout, εισάγετε τον αριθμό της κάρτας, ημερομηνία λήξης και τον τριψήφιο κωδικό ασφαλείας στο πίσω μέρος της πιστωτικής κάρτας (κωδικός CVC). Στη συνέχεια, θα σας ζητηθεί το MasterCard® SecureCode ™. Συμπεριλαμβανομένων των online πληρωμών, η ασφάλεια προέχει. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο όλες οι πιστωτικές κάρτες MasterCard SecureCode χρησιμοποιώντας MasterCard® ™ όταν αγοράζετε σε απευθείας σύνδεση. Κοιτάξτε εδώ για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με  MasterCard SecureCode.

VISA

Πληρώστε με τη VISA, μπορείτε εύκολα και με ασφάλεια με την πιστωτική σας κάρτα. Εάν πρόκειται να σας πληρώσει για να εισαγάγετε τον αριθμό της κάρτας Visa, την ημερομηνία λήξης και τον τριψήφιο κωδικό ασφαλείας στο πίσω μέρος της πιστωτικής κάρτας (κωδικός CVC). Η κάρτα σας Visa είναι εξοπλισμένο με την υπηρεσία Verified by Visa. Verified by Visa είναι ένα επιπλέον μέτρο ασφάλειας για πληρωμές στο διαδίκτυο. Με την υπηρεσία Verified by Visa, κάνετε on-line αγορές σας με ένα πρόσθετο κωδικό. Η κάρτα σας Visa είναι, λοιπόν, διπλά προστατευμένη όταν τα ηλεκτρονικά ψώνια. Κοιτάξτε εδώ για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία  Verified by Visa

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΜΕΤΡΗΤΩΝ WEB BAKING

Αν επιλέξετε να πληρώσετε με προκαταβολή μετρητών, μπορείτε να κάνετε μια τραπεζική μεταφορά στο λογαριασμό μας. Μετά την παραλαβή της , θα αποστείλουμε την παραγγελία σας.

Για να σας δώσουμε  τη δυνατότητα να προβείτε σε μεταφορά θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης που θα περιέχει τα στοιχεία του λογαριασμού μας και τον αριθμό της παραγγελίας σας.

Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε τον αριθμό παραγγελίας κατά τη μεταφορά του υπολοίπου του τιμολογίου σας. Οι μεταφορές μπορούν να γίνουν εύκολα μέσω online-banking ή αυτοπροσώπως στην τράπεζα σας

Υποβολή μεγάλης παραγγελίας

Εάν έχεις ερωτήσεις για μεγάλη παραγγελία ανω των 10 τεμαχίων παρακαλώ επικοινώνησε μαζί μας Επικοινωνία

Ασφάλεια Παραγγελίας

Ο δικτυακός τόπος www.dermae.gr αναγνωρίζει τη σημασία της ασφάλειας των προσωπικών σας δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η καλύτερη δυνατή ασφάλεια. (Δείτε την ενότητα Πολιτική Ασφάλειας)

Κατάσταση Παραγγελίας

Όταν ελέγχεις την κατάσταση της παραγγελίας ή της επιστροφής login στο πεδίο κατάστασης θα εμφανίζεται ένα από τα παρακάτω μηνύματα:

  • Σε εξέλιξη: Η παραγγελία έχει υποβληθεί και εξετάζεται.
  • Ακυρώθηκε: Κάποιο ή κάποια προϊόντα/η παραγγελία έχει ακυρωθεί πριν την αποστολή.
  • Προετοιμασία για αποστολή: Γίνεται επεξεργασία της αποστολής στο κέντρο διανομής.
  • Έγινε αποστολή: Το πακέτο αναχώρησε με επιτυχία.
  • Καθυστέρηση αποστολής: Το πακέτο έχει καθυστερήσει – δες τον δικτυακό τόπο της ταχυδρομικής εταιρείας για πρόσθετες λεπτομέρειες.
  • Εκτελωνίστηκε: Η ταχυδρομική εταιρεία ενημέρωσε ότι το προϊόν εκτελωνίστηκε στη χώρα προορισμού.
  • Παραδόθηκε: Το πακέτο παραδόθηκε με επιτυχία.
  • Απαράδοτο: Η παράδοση των προϊόντων απέτυχε. Το πακέτο δεν παραδόθηκε – δες τον δικτυακό τόπο της ταχυδρομικής εταιρείας για πρόσθετες λεπτομέρειες.
  • Προσπάθεια παράδοσης: Έγινε προσπάθεια παράδοσης από την ταχυδρομική εταιρεία – δες τον δικτυακό τόπο της ταχυδρομικής εταιρείας για πρόσθετες λεπτομέρειες.
  • Απόρριψη αποστολής: Η αποστολή/το προϊόν απορρίφθηκε και θα επιστραφεί στην αποθήκη.
  • Υποβλήθηκε αίτημα επιστροφής: Ο πελάτης έχει ζητήσει επιστροφή.
  • Επιστροφή σε μεταφορά: Η ταχυδρομική εταιρεία έχει αποδεχτεί την επιστροφή και το προϊόν βρίσκεται καθ’ οδόν για το κέντρο διανομής της dermae.gr.
  • Απορρίφθηκε: Το είδος ή τα είδη που επιστράφηκαν δεν εγκρίθηκαν για επιστροφή χρημάτων.
  • Ολοκληρώθηκε η παραλαβή της επιστροφής: Το στοιχείο ή τα στοιχεία που επιστράφηκαν έχουν φτάσει στο κέντρο διανομής, σύμφωνα με τις πληροφορίες παρακολούθησης που παρέχονται από την ταχυδρομική εταιρεία.
  • Επιστροφή σε εξέλιξη: Τα προϊόντα που επιστράφηκαν έχουν εγκριθεί. Αναμονή για επιστροφή χρημάτων.
  • Ολοκλήρωση επιστροφής: Έγινε επεξεργασία της επιστροφής χρημάτων για τα προϊόντα που επιστράφηκαν.

Ευχαριστούμε για την υπομονή σου και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να φτάσουν τα προϊόντα το συντομότερο δυνατό.

Παρακολούθηση Παραγγελίας

Μπορείς να παρακολουθείς την παραγγελία σου σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας παράδοσης.

Εαν είσαι μέλος

Κάνε είσοδο στο λογαριασμό σου login στο λογαριασμό σου

Επίλεξε την καρτέλα “Κατάσταση παραγγελίας”. Εδώ μπορείς θα βρεις πληροφορίες για το σύνολο των παραγγελιών σου, για τις τρέχουσες και τις παλιότερες παραγγελίες. Καθώς και την κατάσταση οποιασδήποτε τρέχουσας παραγγελίας.

Κάνε κλικ στον αριθμό της παραγγελίας για να δεις τα στοιχεία της.

Αν η παραγγελία έχει αποσταλεί από το κέντρο διανομής, θα δεις έναν αριθμό παρακολούθησης παραγγελίας. Κάνε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί “Εντοπισμός και Παρακολούθηση” για να συνδεθείς με στον δικτυακό τόπο της εταιρείας μεταφορών για να συνεχίσεις από εκεί την παρακολούθηση της παραγγελίας.

Eαν δεν είσαι μέλος

Μπορείς και πάλι να παρακολουθείς την παραγγελία σου.

Κάνε κλικ στη σύνδεση κατάστασης παραγγελίας. Πληκτρολόγησε τον αριθμό της παραγγελίας σου και τη διεύθυνση email που δήλωσες για την υποβολή της παραγγελίας. Θα σε ενημερώσουμε για την πορεία της παραγγελίας σου.

Κατάσταση Παραγγελίας

Σε εκκρεμότητα/Αναμονή πληρωμής: Αφορά παραγγελία που πληρώνεται όχι με τραπεζικό έμβασμα . Περιμένουμε την επεξεργασία από την πύλη πληρωμής για την είσπραξη. Περιμένουμε την είσπραξη της πληρωμής. Ορισμένες φορές, αυτό μπορεί να χρειαστεί μερικές μέρες. Όταν γίνει η είσπραξη, τότε μπορούμε να ξεκινήσουμε την επεξεργασία της παραγγελίας σου.

Σε εξέλιξη: Επεξεργαζόμαστε την παραγγελία σου αυτήν τη στιγμή στο κέντρο διανομής. Η αποστολή της θα ξεκινήσει το συντομότερο δυνατό.

Έγινε μερική αποστολή: Σου έχουμε στείλει τουλάχιστον ένα προϊόν από την παραγγελία σου, ενώ και τα υπόλοιπα θα παραδοθούν σύντομα.

Έγινε αποστολή: Η παραγγελία σου έχει σταλεί από το κέντρο διανομής και είναι καθ’ οδόν. Κάνε κλικ στο κουμπί “Εντοπισμός και Παρακολούθηση” για να δεις την πορεία του πακέτου σου.

Ακυρώθηκε: Δυστυχώς χρειάστηκε να ακυρώσουμε κάποιο τμήμα ή ολόκληρη την παραγγελία σου. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε διάφορες αιτίες. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινώνησε μαζί μας.

Περισσότερες Ερωτήσεις;

Your Name (required)

Your Email (required)

Subject

Your Message

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *